Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

28.11.06

emo rock. loved and hated

hola!

fa un temps que va sonant aquesta paraula: EMO. i l'altre dia em van dir de que venia! i
es "Emo", de "Emotional" (es pot traduir llavors emo-rock com rock emotiu? rock emocional?). El fet es que he d'acceptar que hi ha cancons 'emo' que m'encanten. Poden ser algunes d'aquestes "awake" de Finch, "I'm a fake" de The Used ("buried myself alive" tambe!) i ara la ultima es "welcome to the black parade" de My Chemical Romance. La linko:

http://www.youtube.com/watch?v=Lvgmxgfvn00

guitarres agudes sobre veus desgarrades o distorsionades son la base d'aquest estil. es musica depressiva per variar coming from the U-S-ei. No es sa escoltar-la unicament. Pero a qui ens agrada el grun-ge ens ha pillat, ho hem d'admetre, hi ha temes increibles (El director del videoclip que he linkat es el mateix que va fer "Smells Like Teen Spirit"). M'arriben mes al fons que Nelly Furtado o Pink.. Sera emorock una moda? o es consolidara com una continuacio de la musica KurtCo? (jo m'agafo a lo segon!)

A reveure!!

P.D. en el proxim post explicare la historia de pq Smells like teen spirit es diu Smells like teen spirit! estigueu al loro :D !!

4 Comments:

Blogger J. Gorienko said...

comença a ser ja un costum que estigui d'acord amb el que dius, ... m'ha sorprès molt gratament la cançó que has linkat, ... està molt elaborada... comença suau, i després és una barreja de green day, metal (algunes guitarres), hoobastank (jeje) o com s'escrigui... bé bé, m'ha agradat. fins aviat

28/11/06 22:05

 
Anonymous Anónimo said...

"Teen Spirit" es una marca de desodorantes estadounidense que vende la empresa Colgate-Palmolive. Cobain tomó el nombre de la canción cuando una amiga, Kathleen Hanna, cantante de la banda de punk Bikini Kill, pintó con spray "Kurt Smells Like Teen Spirit" en su muro. Debido a que estaban hablando sobre anarquía, punk rock y temas similares, Cobain lo tomó como un eslogan de esta causa. El significado verdadero del mensaje de Hanna, sin embargo, era que Kurt olía como el desodorante, que Vail (por ese entonces novia de Cobain y compañera de banda de Hanna) usaba. Cobain alegó que no sabía que era una marca de desodorantes, y finalmente estuvo de mal humor porque un producto era mencionado en la canción[2]. En los meses posteriores al éxito de la canción, Colgate-Palmolive creó una campaña publicitaria para tratar de hacer algún beneficio por la conexión. Un comercial de televisión incluía líneas cómo "Do you smell like teen spirit?" ("¿Hueles a espíritu adolescente?") y "Deodorant made for your generation" ("Un desodorante hecho para tu generación").

29/11/06 11:20

 
Blogger J. Gorienko said...

Feel Hate, has estat tu qui ha posat la info de la cançó de Nirvana?... com que apareixes com anònim...

29/11/06 13:57

 
Blogger FEEL HATE said...

que va j.gorienko, no he estat jo. Aprofito per felicitar al crack que ha entrat al blog i se m'ha avançat en fer l'explicacio de perq la canço es deia aixi. Com sempre, coneixia una historia amb petites variacions pero en la mateixia linia. No sabia res de que el KurtCo fos inconscient de que es tractava d'una marca de desodorant. Em pensava que quan va escriure la canço si que ho sabia. de veritat "Anonimo", m'ha agradat molt. També m'agradaria que ens comentessis, ja que et veig posat en el tema, la teva opinio sobre la musica emo.

res mes! una abraçada!

(feel hate)

30/11/06 17:55

 

Publicar un comentario

<< Home