Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

27.11.06

MTV

Fa uns dies que miro la MTV italiana i he descobert (jo, aquests dies) un parell de series que son la bomba.

La primera: Scrubs. Comedia a un hospital on els protagonistes son els metges residents. Fa pensar que despres de Friends encara no esta tot inventat. L'actor principal es Zach Braff, el qual ha dirigit i protagonitzat "Algo en Comun" (Garden State), un drama que xoca amb la linia d'Scrubs on l'absurd ho domina tot.

La segona: The Office. Oficinistes i enredos vanals de feina. No obstant, es dedica a agafar tot lo establert i carregar-s'ho (m'encanta!). M'explico: no hi cap personatge jove, quadrat i meravellos. Tampoc hi ha cap actriu de portada de revista. Tot els personatges son mes aviat lletjos i ruins. La oficina on treballen es com la feina a on ningu vol acabar: mobiliari vell, ordinadors de pantalles de tubo.. tots els personatges fan cara de son i de tant en tant van mirant a camara! De veritat, es una idea que sorpren molt. El guions bonissims i actuacio de nivell. no us la perdeu! (Te tota la pinta de ser d'anglaterra)

fins la proxima!

1 Comments:

Blogger J. Gorienko said...

la primera em sona d'haver-la vist anunciada a la TV... la segona no em sona però pinta bé, m'ho apunto!!. Gràcies per les teves aportacions Hate ;-p!

27/11/06 19:58

 

Publicar un comentario

<< Home