Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

8.11.06

Benvinguda

Us dono la benvinguda a Opinions, el blog de Joan Gorienko, qui anirá recomanant llibres, música, art, ...
Com diu el seu nom, es tracta només de simples opinions que esperen ser enriquides amb les vostres aportacions

8 de novembre de 2006
J. Gorienko


3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

prova 3

8/11/06 09:40

 
Anonymous Anónimo said...

A mi tot el que expliques en aquesta web em sona a xinès la veritat, jo sóc molt més comercial, però com que en aquest blog hi ha cabuda per tothom jo també vull dir la meva.
Fa poc vaig llegir un llibre que em va sorprendre força positivament. El llibre és Dissabte de Ian McEwan. És un llibre ple de paral·lelismes sobre temes de gran trascèndencia, com ara la Guerra d'Irak i l'estil és magistral. Si llegeixes aquest llibre els teus gustos literaris canviaran per sempre. Bon any a tots i totes!

29/12/06 20:05

 
Blogger J. Gorienko said...

moltes gràcies per participar al blog Màrius, m'apunto el llibre que ens recomanes. La veritat és que no he fet encara massa difusió del blog, digues, com l'has trobat?
bon 2007 per tu també

29/12/06 21:17

 

Publicar un comentario

<< Home