Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

2.8.07

The Simpsons

Hola! Aquest és el meu primer post, espero que us agradi!
Jo parlaré sobre els Simpson. Bé, de fet, no se ben bé quan els vaig descobrir (és d'aquells events que no memoritzes el primer dia que ho fas), però sí que se quan me'n cansaré de veure'ls... mai!! De fet, soc un gran seguidor dels Simpson.. des de fa molts anys, això sí. Però, perquè agraden tant els Simpson?? què és el que donen?? bé, ben bé no ho se, de fet, jo sóc molt imparcial en aquesta opinió, però crec que el que més agrada d'aquesta serie d'animació és la seva crítica social, la seva paròdia americana (no oblidem que té arrels canadenques), i sobretot, la seva crítica en general, a tots els sectors per igual, fet que fa arrancar somriures a tothom.
Com tots deveu saber (per mi és un fet d'estat!), divendres passat es va estrenar mundialment The Simpsons Movie... In 2-D. Jo encara no he tingut el plaer de veure-la, he estat molt enfeinat, però sens dubte l'aniré a veure. M'agradaria molt la vostra opinió sobre la película, així que si l'heu vist, ja sabeu que us toca.
I si no l'heu vist, aquí us deixo un avanç del que us podreu trobar.

www.youtube.com/watch?v=vtHKk1HhJHo
www.youtube.com/watch?v=4lwfEq7vxmw

4 Comments:

Blogger J. Gorienko said...

oju tontería el gag del martell, però he rigut com un animal, ;-p, la veritat és que és una de les millors series d'humor que hi ha(per alguns, la millor, i els entenc). Merci pel post Duffman! Fins aviat.

2/8/07 22:16

 
Anonymous Anónimo said...

Dons yo no lhe vist ni masses ganes sha masificat massa ya..
desde ben petita q mels miro xo x mi ya son el q eren...
que ningü s' ho prengui a mal eh;)
see you

3/8/07 01:23

 
Blogger Enric Güell said...

Comparteixo la teva opinió, alba, ja no son el que eren. Els últims capítols de la nova temporada han perdut molt d'humor, i aquest és previsible i repetitiu. Però tenia (i de fet tinc) la esperança que la película sigui "a la vieja husanza".
Una salutació.

3/8/07 12:57

 
Blogger Enric Pineda said...

Doncs jo sí que l'he vista! I em va agradar molt! De fet, és com un capítol de la vella escola, però de 90 minuts de llargada. Si aneu a veure-la, quedeu-vos veient tots els títols, hi ha un parell de "bonus tracks" (incloent dues peces musicals dignes d'elogi) que fan "molta risa".

Spiderpig, Spiderpig...

9/8/07 09:05

 

Publicar un comentario

<< Home