Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

19.11.06

Saw, Saw II i Saw III

Ahir vaig veure Saw III, m'havien encantat la I i la II, que són tan bones que la III resulta una mica fluixeta però ni molt menys decepcionant. Les 3 en conjunt estan ben lligades (potser un dia veuré les 3 seguides perquè hi ha coses de la trama que no tinc massa clares), val molt la pena veure-les. No fan por, però tenen escenes fortes (el director/guionista està una mica sonat)

http://www.sawmovie.com/

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

tinc pensat anar a veure-la, les 2 primeres em van agradar molt, si, el director està una mica bastant malament del cap, jijijijij

a10!

20/11/06 17:28

 
Anonymous Anónimo said...

es genial, hay que verla, esta muy currada

21/11/06 17:06

 

Publicar un comentario

<< Home