Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

5.8.08

It's time for a love revolution



Fins ara només tenia un disc de Lenny Kravitz, i coneixia algunes altres cançons, però després d'escoltar el seu darrer disc, tinc la necessitat d'aconseguir tota la seva discografia... a veure si em trobo més sorpreses agradables. La majoria de les cançons d'aquest darrer disc tenen regust dolç a 60s-70s... algunes amb clara influència de Led Zeppelin... no ho critico, al contrari, ho agraeixo, tot i que en alguns casos està a punt d'arribar al plagi, ... per exemple "Confused" em recorda massa el "clima" de "Since I've been loving you"

Estic força d'acord amb la següent crítica: http://www.musica.fanzinedigital.com/993_1-.html