Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

1.12.06

Supertramp

Les veus que m'han arribat no comparteixen la meva opinió respecte aquest primer disc de Supertramp (que porta el mateix nom), però a mi m'agrada molt, és d'aquest estil de finals dels 60 i dels 70 que m'arriba... moments amb molt sentiment, moments més explosius... RES A VEURE AMB DISCOS COM "Crime of the century" (tot i que també m'agrada) o com "Breakfast in America", tenen un estil completament diferent, si penseu en el Supertramp de la hiperconeguda "Logical Song"... aquest disc que ara us recomano no té res a veure. Les cançons que m'agraden més del disc són: It's a long road, Words unspoken, Try again (genial)

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:f9foxq85ldke