Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

6.2.09

Josep Maria Espinàs




M'acabo de llegir el seu llibre "El meu ofici". Molt recomanable, es llegeix en unes hores i transmet molt bé la seva personalitat. És un home senzill, intel·ligent, amb sentit de l'humor, amb qui m'agradaria haver parlat més estona i no només el parell de minuts que vaig conversar amb ell fa uns dies, ME'L VAIG TROBAR AL TREN!! Sort de la meva nòvia, que va ser qui es va dirigir a ell, jo sóc massa tímid de vegades, i li va demanar un autògraf. Ell, molt amable, ens va fer una dedicatòria.

1 Comments:

Blogger Enric Güell said...

Ai si no fos de la teva nòvia...!!!
:p

9/2/09 13:45

 

Publicar un comentario

<< Home