Opinions..... llibres, música, art, cinema, etc...... Reflexions.... Opineu vosaltres també, podeu fer comentaris als posts ja publicats o publicar-ne de nous (si no esteu registrats a blogger, m'envieu un e-mail a joanm7@gmail.com i us dono d'alta, rebreu un correu de confirmació de blogger i ja podreu publicar)

29.12.06

Dissabte (Ian McEwan)

Un visitant del blog, en Màrius, ens recomana un llibre, us ho poso aquí també perquè ha fet la recomanació contestant a la primera entrada del blog, del 8 de novembre, la benvinguda, i segurament no la veuríeu:

"A mi tot el que expliques en aquesta web em sona a xinès la veritat, jo sóc molt més comercial, però com que en aquest blog hi ha cabuda per tothom jo també vull dir la meva.Fa poc vaig llegir un llibre que em va sorprendre força positivament. El llibre és Dissabte de Ian McEwan. És un llibre ple de paral·lelismes sobre temes de gran trascèndencia, com ara la Guerra d'Irak i l'estil és magistral. Si llegeixes aquest llibre els teus gustos literaris canviaran per sempre. Bon any a tots i totes! --Posted by Màrius to Opinions at 12/29/2006 08:05:59 PM "